Bilancia 1. ročníka

30.05.2012 22:46

Nastal čas bilancovať! Výsledky sú zverejnené a čo dojmy? Môj je jednoznačne pozitívny. A súdiac podľa ohlasov samotných účastníkov, žiadne fiasko sa nekonalo a s organizáciou bola aká taká spokojnosť. Samozrejme, chybičky krásy sa vyskytli, o niektorých som vedel vopred, ale nebolo v mojich silách ich už odstrániť, niektoré prišli až "za jazdy" a tie sa pokúsime odstrániť alebo minimálne zlepšiť v budúcom ročníku. Atmosféra pochodu bola úžasná, nasával som ju počas obchôdzok kontrol na celej trase, aj keď ku koncu som už padal dolu hubou, unavenejší ako samotní pochodujúci. A teraz to najdôležitejšie - veľkááá vďaka za to, že to celé takto dopadlo patrí týmto ľudkom: v prvom rade mojej Zuzane Dide za podporu a pochopenie vo všetkých smeroch, kamošom a kolegyniam na kontrolách, t.j. Mariannke a Sise s Milkou pod Čiernym v., Ďurovi a Borisovi s Majkou a Haluškou na Baskom, Danke Botke s Evinou a Janinou Hulou v Uhrovci, MaKovi za úlohu sprievodcu pri roznášaní kontrol, Nechovi a dcérenke za rozvoz a spríjemnenie cieľa, primátorovi Majovi za podporu a spoluprácu a samotným účastníkom za to, že sa nezľakli a išli do lesa...a podporili naše snaženie svojimi obdivuhodnými výkonmi, otlakmi, boľavými kĺbami, svalmi a šľachami. Skrátka, díky všetci, kto ste boli pri tom!!! O rok sa vidíme znova! ;-)